Værd at vide

Værd at vide giver dig overblik over relevante faglige områder, der understøtter Elevatorbranchens arbejde, når det gælder lovgivning, uddannelse og sikkerhed. Du kan også læse om nogle af Elevatorbranchens medlemmer, og hvad de får ud af deres medlemskab i Elevatorbranchen.
DET MENER VORES MEDLEMMER
  • Adm. direktør Allan Bøegh-Petersen, ABP Teletech A/S
    "TeleTech er medlem af Elevatorbranchen, fordi vi mener, at dette forum er godt for såvel elevatorfirmaer som for os, som er en ”lokal” dansk underleverandør. Herved kommer vi tættere på brugerne således, at vi kan tilpasse og udvikle nye produkter og ydelser efter vore kunders ønsker og behov. Vores ”InfoService” - som allerede er en daglig og besparende hjælp for mange elevatorfirmaer - er et godt eksempel herpå."
  • Adm. direktør Thomas Hindhede, OTIS A/S
    ”Hos OTIS kommer sikkerhed altid først. Igennem vores medlemskab af Elevatorbranchen har OTIS mulighed for at skabe debat omkring sikkerheden og påvirke lovgivningen på området – og dermed forbedre sikkerhedsniveauet i Danmark både for brugere og elevatorteknikere.”
  • Adm. direktør Thomas Ohm, KONE A/S
    ”Vores medlemskab af Elevatorbranchen giver os mulighed for at komme i tættere dialog med strategiske samarbejdspartnere i branchen. Vi får stor medindflydelse på de emner, der optager branchen som for tiden bl.a. er - sikkerhed, arbejdet omkring bekendtgørelser, den nye energimærkning, branddørs problematikken og fremmede elinstallationer i elevatorskakte.”
  • Branch Manager Kurt Andersen, ThyssenKrupp Elevator Danmark A/S
    "Det har stor værdi for den enkelte virksomhed, når DI/Elevatorbranchen taler på vegne af den samlede medlemsskare. For os ThyssenKrupp Elevator har det f.eks. haft afgørende betydning, at DI/Elevatorbranchen har talt vores sag over for myndighederne i forbindelse med ny elevatorbekendtgørelse samt på miljø og sikkerhedsområdet."
  • Formand for Elevatorbranchen Tommy Rosenskrands, Elecom Elevator ApS
    "Som medlem af elevatorbranchen får vores virksomhed god mulighed for at blive opdateret med nyeste regler og lovgivning. Elevatorbranchen er et forum, hvor medlemmerne har mange års erfaring med elevatorer, og hvor der i bestyrelsen er stærke relationer til myndigheder. Bl.a. afholder foreningens erfagrupper løbende møde med Dansk Industri samt Arbejdstilsynet."
  • Projektingeniør Michael Hansen, Balslev A/S
    ”Igennem Balslevs medlemskab af Elevatorbranchen kan vi holde os opdateret omkring gældende lovgivning samt sikre fælles forståelse af nye regler med branchens aktører. Dette er med til at sikre, at vi kan yde den bedst mulige uafhængige ingeniør rådgivning over for vores kunder."