BVT Markedsføring

For at øge kendskabet til BVT og de professionelle og bæredygtige løsninger, som vores medlemmer tilbyder, har bestyrelsen i BVT taget initiativ til en branding- og salgskampagne.

Kampagnens to niveauer

Det første niveau er et overordnet brandingniveau med en film, der fokuserer på branchens høje faglige og teknologiske niveau. Brandingfilmen har til formål at styrke branchens og medlemmernes generelle omdømme. Filmen er et helt centralt element i kampagnen.

Det andet niveau er to mere salgsrettede spor for henholdsvis kunder i den offentlige og den private sektor. For hver af de to sektorer er der produceret en række materialer, som kommunikerer de konkrete fordele for hver sektor ved at vælge en professionel vaskeløsning.

Hele branchen skal engagere sig

Bestyrelsen i BVT går forrest i arbejdet med at dele og eksponere kampagnen. Men det er afgørende for kampagnens succes, at alle BVT’s medlemmer deler og eksponerer kampagnen mest muligt. På BVT's LinkedIn-profil bliver der løbende lagt materiale op, som I nemt kan dele i jeres eget netværk.

Besøg BVT's LinkedIn-profil her.

Brandingfilmen er et helt central element i kampagnen. Kampagnens øvrige materialer, som er mere direkte rettet mod kunder i henholdsvis den offentlige og private sektor, kan findes i en zip-fil på kampagnesiden. Det gælder såkaldte ”testimonialfilm” samt tekster og grafikker, der også frit kan bruges på medlemmernes egne sociale medier, hjemmesider, brochurer, salgsmaterialer mv.

Se kampagnesitet her
www.erhvervsvaskerierne.dk

Se brandingfilmen her

Koden, som du skal bruge for at indlejre testimonial-filmen på din egen hjemmeside, er: <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/-nTWCeoADnc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Privat sektor: Professionel vask er en positiv businesscase

Det salgsrettede materiale til den private sektor fokuserer på, at professionel vask er en naturlig del af optimeringen, når det gælder driften af bl.a. detail- og produktionsvirksomheder.

Se testimonial-filmen for den private sektor her:

Koden, som du skal bruge for at indlejre testimonial-filmen på din egen hjemmeside, er: <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/MF4v1iEssV8" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Se tekster og grafikker til den private sektor her

Offentlig sektor: Professionel vask sikrer hygiejnen

Det salgsrettede materiale til den offentlige sektor fokuserer på, at professionel vask både er godt for miljøet og for hygiejnen og samtidig frigiver ressourcer, så personalet kan koncentrere sig om deres kerneopgaver, pleje af beboere mv.

Se tekster og grafikker til den offentlige sektor her

Testimonial-film med Plejecenter Skjulhøjgård

Se testimonial-filmen her: https://www.youtube.com/watch?v=DzRjrvyaBcE

Koden, som du skal bruge for at indlejre testimonial-filmen på din egen hjemmeside, er: <iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/DzRjrvyaBcE" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>