Ny medarbejder ansat hos Teknologisk Institut

Den 1.1. 2019 har Teknologisk Instituts afdeling for Træ og Tekstil ansat en ny medarbejder til at bistå fagleder Charlotte Fischer med at udføre kontrolbesøgene hos vaskerierne, jf. Erhvervsvaskeriernes Branchestandard.

I første kvartal af 2019 vil den nye medarbejder få en grundig oplæring af fagleder Charlotte Fisher. Det indbefatter bl.a., at han vil komme med Charlotte Fischer på kontrolbesøg og blive introduceret til fremgangsmåderne. Herefter vil de to medarbejdere fordele kontrolbesøgene mellem sig.

Siden februar 2018 har fagleder Charlotte Fischer været den eneste kontrollant, der har foretaget kontrolbesøgene. Dette har bl.a. ført til færre kontrolbesøg end tidligere og nogle har været forsinket. I 2017 var der 44 kontrolbesøg, og i 2018 var der 14 kontrolbesøg. Brancheforeningen har indgået en ny kontrakt med Teknologisk Institut, der understreger vigtigheden af dygtige medarbejdere til at sikre, at retningslinjerne i Erhvervsvaskeriernes Branchestandard overholdes.

Oplever I svingende kvalitet eller andre problemer, er I altid velkomne til at kontakte sekretariatsansvarlig for BVT Marie Hau på mail mhau@di.dk eller pr. telefon 28 12 63 13.

Kontakt image
Konsulent