Bland dig i debatten

I BVT ranker vi altid ryggen, når vores medlemsvirksomheder får omtale. Og i DI Business’ debatsektion har I en unik mulighed for at komme til orde med de synspunkter, der har betydning for jeres virksomhed i det mest læste magasin i det danske erhvervsliv, DI Business.

Virksomhederne ved bedst

Ingen ved bedre, hvad der rører sig i danske virksomheder, end virksomhederne selv, og derfor er det naturligt også interessant for andre virksomheder at læse om udfordringer og overvejelser fra kollegaer og konkurrenter. Det er en af grundene til, at vi har introduceret muligheden for, at vores medlemmer kan komme ufiltreret til orde gennem debatindlæg på vores nye site. Og vi kan ikke sige andet end, at debatindlæggene er blandt vores mest læste stof. Sådan skriver DI Business selv om debatsektionen.

Det praktiske

DI Business bringer enten debatindlæggene digitalt på di.dk og i DI Business nyhedsbrev eller i DI Business månedlige magasin, som udsendes i fysisk form til alle DI’s 10.000 medlemsvirksomheder. Vi forbeholder os retten til at udvælge og beskære indlæg i forhold til pladshensyn og relevans. Du kan sende dit indlæg til redaktør Uffe Hansen ufhadi.dk. Og ringe for yderligere info på: 33773888.

PUBLICERET: 11-10-2018 OPDATERET: 11-10-2018